En underlig känsla

 
(ändra hd kvalité till 1080 på kugghjulet) 
 
 
När jag kollar på den här grymma videon igår natt så fick jag en underlig känsla i kroppen. Tänk att ALLT det här finns på riktigt? Vi får dagligen se bilder och filmer på att jorden är katastrof men bakom allt det där, när man hittar "guldgruvorna" så är jorden vackrare än någonsin. Jag får nästan ångest av att titta på det här. Tänk om jag blir fast i Sverige och aldrig få se den här miljön och alla dessa fina djur? Jag vill uppleva allt det här innan jag dör och jag hoppas verkligen att jag får göra det för just nu ser jag asfalt och affärer överallt när jag går någonstans. Jag vill också se vattenfall, fina landskap och häftiga djur på nära håll. Allt handlar inte bara för mig att bosätta mig i USA och bli världens Hollywood fru - nej, jag vill upptäcka och resa och få se allt det här innan jag dör för dessa djur och den här fina naturen är SÅ mer otrolig än att bosätta sig i Sverige för att man är rädd att förändra sitt liv. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback