Dagens diss


..Går till: Idioter på tävling.

- T.ex. på Ponny SM i somras var ganska katastofalt. En funktionär glömde en kratta framför ett hinder i MSVA. Tjejen kom på ponnyn och såklart vägrar den. Alla skriker till innan och suckar SÅKLART. Pinsamt värre. Hon fick 4 fel för det där. Orättvist och katastrofalt.
- En annan dressyrtävling ropar dom fel namn till bl.a mig när jag var inne på banan. Varför skulle jag lyssna till namnet Alice? Kolla på startlistan innan ni börjar ropa ut namn. Pinsamt..
- På Ponny SM i somras hoppade en tjej på banan medan en annan red smått fram inne i samma paddock. Tror ni inte hon rider framför hindret som tävlingsekipaget ska hoppa? Hon som tävlar får göra en tvär sväng men klarar det ändå. HÅLL KOLL!

- Människor som inte kan ridhus reglerna. På en tävling på Nääs ska jag hoppa och jag ropar "Oxer". Då ska såklart en tjej bara rida framför i SKRITT. Irriterad..
4Moi et Annelie dissar! ;D

Kommentarer
annelie :)

snygg bild osv. ;)

älskar dig fiseeeeen <3



Blogg: http://anneliesara.blogg.se/
2012-01-03 @ 21:06:09
Joanna

Du och Annelie är söta



Blogg: http://joannaatengros.blogg.se/
2012-01-04 @ 00:51:08
Alma

Asså det är sjukt jobbigt. När jag skulle tävla för två veckor sen så stog det personer framför hinderna och dom ropade ut fel namn, så dom sa nån annan när jag skulle rida :S



Blogg: http://barbacka.blogg.se/
2012-01-04 @ 17:04:36
Ebba

sori men att dissa funktionärer är det dummaste man typ kan göra. Förstå att de jobbar jätte hårt bara för att DU skall få tävla ( oftast t.o.m gratis ). Funktionärer är mänskilga lika som alla andra och gör fel ibland, tror du att de gjorde fel på flit? speciellt det där om att de inte kratta framför hindret, visst är det ju bra att avtrampen är slät och fin men om hästan bara vägrar därför är det nog hästen som bestämmer och ryttaren som bara åker med :P



2012-01-05 @ 17:10:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback