Veckans hiss

Veckans hiss går till Hanna Widerstedt, jag menar. Hur cool är hon inte? Jag förstår inte varför alla låter sig provoceras av henne. Hon är riktigt grym tycker jag! Jag skulle gärna vilja ha hennes självförtroende och bara kunna skita i vad andra folk tycker. Jag tänker alltid "tänk om hon inte gillar det, eller tänk om han inte tycker det". Hon skiter i allt och det tycker jag är fruktansvärt ballt! Hon är även riktigt söt utan smink (som jag såg i ett videoklipp). Så bort med sminket Hanna, eller inte. För det kanske är just det som också gör Hanna till Hanna. Aja, veckans hiss går till Widerstedt :)
 
Den här videon älskar jag, tycker hon är as skön och söt här!
http://www.youtube.com/watch?v=awieFILqUoU

Kommentarer
Wilma

Äntligen någon som tycker som jag !(yy



2012-07-08 @ 10:27:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback