Vilka erbjudanden

Skit vilka förmåner man får av att driva en blogg. Jag blir helt lyrisk. Först får vi (jag och Joanna som driver Ponnysanning.se) erbjudandet att hänga med upp till Stockholm för att kolla Stockholm Horseshow helt gratis. Ska träffa hela blogg gänget och även kolla alla fantastiska shower. Älskar Stockholm så det kommer bli fett!
 
Sen fick vi nu ett mail av ägaren av AW sporthorses. HUR grymt är inte det?! Vi ska få spendera 1 vecka i Skåne nästa sommar på Sveriges bästa ridläger. 7 dagar med massa roliga människor. Detta kostar nästan 13.000 = inte dåligt erbjudande. Självklart tackade vi ja! Om jag hyr Hoffman då kommer jag förstås ta med min bebis ♥ GASH vad kul! 
 
Har nu fått ett erbjudande för min lilla blogg, hur kul är inte det då? ;) This is crazy!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback